06 November, 2010

hepi in tension

Salam semua,,

hmmm aku ni slalu ade je masalah kn..tah la..byk bebeno dugaan nye..dh la mimpi pelik2..pastu ade kt umh ni cm **** lak..aku saba je..kadang tu aku tahan mara smp trasa hti aku skt..skt sgt..smp xley nk nafas..tp aku boleh kawal alhamdulillah..
haaa nk tau x aku mimpi ape..aku mimpi En.Kekasih ngan his ex girlfwend..hurmmm
saba jela..knp la aku mimpi tu ek? aku harap xde pape berlaku..hmm xperlu la aku mimpi cm mane kn..bia la aku sorg je tau..pape pn aku kne luah kt En.Kekasih aku jgk..br aku lega..

jap lg En.Kekasih nk dtg..hehe..x saba aku nk jmp die..sedang kn br smlm jmp..haha..dlm hti ade taman..;)) (senyum lebar) hehehe
ok la smp cni je entry aku..lg lme aku dok taip ni lg merapu aku pny ayat nnt..huhu
ok chaw..

p/s : otw dtg cni hti2 syg..igt lah org tersayang..hehe