19 November, 2010

Not in a gud mood!

arini aku btol2 xde mood..sbb ape? lu pk la sendiri.jgn igt diri kite slalu btol,dn jgn igt org lain slalu slh.btol kn diri kite dlu br btol kn org.knp engkau boleh buat,dan kenapa aku x boleh buat? cnth nye..ok eh aku dh lme tgk die dok add perempuan dok approved perempuan..dh lme aku perhatikn..tp aku diam je..sbb aku tau die syg aku sorg..so ape nk aku endah kn dgn cemburu buta aku ni..sbb aku tau die cinta kn aku..sme jgk cm aku..aku accept bdk tu pn sbb aku knl..aku bkn simply2 nk accept org..yg knl je aku accept..ape masalah lg.ko tau ape ko buat..sme jgk dgn aku..aku tau la ape aku buat..fair ke cm ni? fair?
then trus nk removed relationship..ok la..aku iye kn aje..tp pas ni xyh la add blk relation tu..wt malu je..bia je cm ni lbih slesa dn org perlu tny lg benda yg sme..muktamat! pape pn aku rse aku dh jd yg terbaik..
ok la aku pn xtau nk ckp ape..dn aku xnk menangis lg sbb cinta yg blom tentu jd hak milik kekal aku.so,aku berserah..aku dh givup..aku dh bosan..bia la aku dgn cara aku..bia la aku dgn idop aku..bia ssh senang aku sorg2..jika seseorg tu ikhlas nk tlg,die xkn mengungkit & xkn menyakit kn hti org dgn cara pertolongan die.skrg ni aku rse mkn hti je..mmg tlg..tp dlm masa same hti aku skt sgt dgn kate2 die..bia la aku je yg tahu ape yg die kate kn pada ku..hny yg maha esa lg maha mengetahui tau paham dn tahu keadaan aku..xpe,aku redha..serah pd takdir..aku ngaku aku lemah.sbb aku dh t'kne smlm ni..so,aku jd tkt2 dgn cinta..dlu aku kuat,gigih dn perthanakn ape y gterjd..tp skrg tdk lg..aku sgt lemah..sori la if aku ni byk menyakit kn hti die..byk menyusah kn die.ape yg mampu aku buat aku dh jd yg terbaik tuk die.dn aku ikhlas tuk berubah dmi ubungan aku dgn die.pape pn moga tuhan tabah kn hti aku tuk tempuh semua nya..insyALLAH..


Assalamualaikum~

p/s leave me alone for a moment