21 December, 2010

Lot's Of LOVE~~

Salam..
sebenarnya kn cinta aku banyak sangat kt Amirul Haris B. Alias. cinta bagai kn air yang x dapat di hitung,di kira..terlalu cinta kn die..even we all always have some problem,its doesnt metter for us.lg kuat sayang tu ada la..bese la kn law x gado,x gurau bkn nama nya cinta..btol x..haishhh knp aku ni tetiba cita psl cinta..haaa rindu ehh..huhu..ishh malu laaa..cm mane leh tau..ngeee~

nnt aku nk reka lirik la.tajuk nye ialahhhh...jeng..jeng..jeng..wekkkkk ;p
haha..lirik yg akn di reka oleh zielaharis bertajuk "kebahagiaan dalam pergadohan" lalalalalaala~~hahaha..En.Kekasih aku baca mau die kritik abis..huhu..yela merapu-rapu je aku ni..hehe..ha pg td kn masa nk p keje aku TERdengar lagu ape tau x..lagu shahir "kebahagian dalam perpisahan" haha..then aku trus msg ziera soh dgr era..tp malang nya die dh smp opis..hmm xde luck la tu nk wt surprise kt die..masa aku taip msg tu tersenyum-senyum aku..tp xpela,next time ade lg..hmm eh np lari tajuk dh ni..haishhh aku ni..kuat beno merepek nye..

ok,sambung blk.start aku jmp "ano" ni aku x jatuh cinta lg..juz cm nk jd kn kwn baik la..sbb die mmg baik..profesional pny org..aku sukeee..then contact pny contact jd la satu hati..
bebunga-bunga lg..tah rasa sayang dan cinta tu automatic timbul..dan semakin rapat..he's very caring,responsible,always text me and everything good all have to him.LOve u so much darling

then motif aku ltak pic ni sbb smart..aku suke.nmpk real even juz as a possing..haha..
p/s:ddy minta share pic ni k..sbb mmy suke..hehe..tq dear!