27 December, 2010

Much better

Salam Readers..

syukur alhamdulillah aku semakin sembuh dr demam..dan dah boleh mula bekerja arini..cume ade batuk skit blom sembuh sepenuh nya..tp xpe..minum air byk2 ok la nnt..kn,kn,kn? hehe..1st time dlm idop aku demam yg amat teruk aku terima..demam panas smp doktor siap nk wt surat anta aku refer kt sepital lg..haishhh menangis aku dpn doktor tu xmahu..last2 doktor tu ckp xpe,die tlg..die kasi ubt..law esk x baik jgk die terpaksa soh refer kt sepital..then dpt la mc dua ari..khamis jumaat..jumaat tu pn act x elok lg..tp aku xnk p kinik pn..tkt kne p ospital..aku mkn ubt yg doktor bg smp la abis..akhir nya alhamdulillah better..dh boleh senyum :)) hehe

ok,aku nk share skit cara2 melawat & layanan kepada org sakit..
1) dtg melawat dgn wajah yg ceria,bkn dgn keadaan yg penat,lapa..
2) bg semangat tuk sembuh,bkn lemah kn dn tambah kn lg kesakitan yg ada
3) belai manja,ucap kata2 manis.bkn mara atau wt xtau..
4) org skt x mengharap kn buah tgn..dn ape yg di harap kn dpt hepi kn die..
5) tny khaba..dh mkn? dh mkn ubt? skt lg x? pening ke ape? dn cuba amek hati
6) dn lain2..yg penting THINK POSITIVE..;))


Harap maklum,sekian terima kasih..

LArikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksssssss