13 December, 2010

Share idea

Salam Semua..

ha arini aku bz keje..dlm masa smeaku ade blaja serba sedikit psl nk edit blog aku ni..aku blaja dr cikgu ziera..haha..sbnr nya kami serupa je..xaxau..masing2 usaha nk edit kn blog..die dpt idea,die share la ngan aku..mcm tu jgk ngan aku..tp cm klaka je..act benda simple je kot bg org yg dh pro psl blog ni..hahaha..pape pn yg penting kami ade usaha sendiri..kn ziera kn..huhu..

hmmm tp kn arini cm rse jarang call En.Kekasih aku la..np ek? adekah aku terlalu bz? atau seblk nya..xpela yg penting die tetap di hati..aishh apesal tetiba aku cite psl En.Kekasih lak ni..hadooo malu saya nk lari tajuk ni..haha..bia la kn blog aku,aku pny suke la..kepada pembaca blog aku,korg mesti paham kn pangai aku..ske merepek bkn2..so,iye kn aje la..bak kate emy "skudapp"..haha..

ha smbg blk pada title "share"..law korg pasan kt blog aku ade fish..haaa fish tu ziera yg aja aku..tgk lme2 blog aku makin berseri..sonok je aku blaja jd..gelak2 bagai..yela,klaka je..