12 January, 2011

Dinner with Lover

Salam..

actualy smlm pny story..tp sje nk share arini..smlm En.Kekasih aku cuti..then ade masa free tu die amek kesempatan jmp aku..malang nye aku keje..blk kul 10..tp die still nk dtg jmp gak..so,aku ok je..ske la kn..sape x ske..then we all mkn mlm sme2..kt Kota Damansara je..x jauh pn..lg pn masing2 dh kebuloq..haha..

aku order nasi goreng U.S.A ngan jus oren..En.Kekasih nasi goreng ayam..hmm die tu law xde ayam x sah..mesti nk ade ayam..febret die la kate kn..minum air tembikai susu..uumpphh terbaikk,..sbb lapa kn..





sblm tu En.Kekasih ade beli kn aku jagung ngan otak2 tau..jagung bakar..die beli kt umh die..bwk smp D'sara tuk aku..still pns..sedapppp..aku kn ske jagung..bak kate En.Kekasih aku gigi aku pn cm jagung dh..hampehh je..



ok,lepas mkn xtau nk p mane2..menghabis kn myk kete..jln2 pusing D'sara..mls nk p uptown sbb penat sgt..kaki dh kejang..then dok dlm kete pusing2 jela..agak2 dh mlm sgt br En.Kekasih anta blk..itu la kisah nye last nite..haha..

tuk arini,aku kne puji (cantek,comel,sweet sume ade lah yg berkenaan dgn pujian)ngan akak2 opis..org2 opis..haha..sonok je kne puji..smp jd top sweet LGB u..jgn jeles..haha..buta kot mata dorg..dok bangga2kn aku....(tp mmg hakikat pn..lalala..x malu puji diri sendiri..ade aku kesahh..) ni la pic new hair aku..hehe..xtau la ape yg somel sgt..lalala;))