01 January, 2011

New Year vs Annivesary

Salam Semua...


ok,sempena tahun baru ni mesti ade azam baru kn..tp aku ade ke? cm xde je..sbb ape pale otak aku kosong..xde ape..ape yg aku pk pn xtau la..tp yg best nye aku celebrate dua skali..aku pny annivesary ngan new year..tu yg syok tuh..tp malang nye En.Kekasih keje..x dpt la nk celebrate ngan die..lg pn on the same time kiteorg bermasalah..
arini jgk lah aku jmp kwn aku yg dh agak lame kwn tp x penah jmp..nk tau sape..teka lahh...mls nk mention name..hahaha..kuang ajaQ kn...kiteorg g curve je..tp aku dlm keadaan x brp nk hepi..org badan je kt curve..hati? sape yg tau..hny tuhan je tau..hmm nasib la aku boleh cover kesedihan aku ni..asl lagu rancak skit mula la aku nk goyang..klaka je..tp skit2 je..segannn..uwaaaa...maluuuu..hahaha..hampeh pny statement..

genap setahun aku dgn die..Hepi Annivesary syg..i love u everlasting 4ever..trust me! mmuacccksss! lovelove

spray ni la yg buat aku meroyan..hampehh tol

smp je kt curve masyaALLAH xtau nk ckp cmne..kene spray..haishhh mmg naik hangen la aku kn..haaa meroyan x hengat pny..x pk ape akn berlaku dh..ikut pale aku je nk mara..bengan la kn..tetiba kne spray..law kt tmp lain xpe..ni kt muka..msk mata,msk mulot..mmg cari nahas la nme nye..aku libas kn lengan aku ni..nasib la sape yg kne..xtau la dorg skt ke x..tp aku skt..hahaha..sabo jela..time libas tu x skt..dh smp umh terasa skt nye..kuat x kuat jgk la kn aku libas..sesuai..

kepada En.Kekasih aku,law terbaca blog ni dengar la luahan hati ku ini..jgn tggl kn aku..aku sgt cinta kn kau wahai Amirul Haris..Hati aku hny ade kau..otak aku slalu berfikir psl kau..tolong la paham aku yg sgt mengharap kn kau..

aku smp umh pukul 1 lbih..aku mandi2..suci kn badan yg penuh dgn spray then tido..tp x brp nk lena..sbb teringat kn En.Kekasih aku..rindu sgt kt die..dlu kiteorg slalu jmp..tp skrg..hmmm saba jela..dugaan..pape pn i still love him so much..