24 January, 2011

Wedding time~~

Salam blog..

smlm aku kepenatan sgt2..padahal xde la penat sgt..hahaha..over je..sbb nye aku jd pengapit kwn aku ni..Yati nme die..yg penat nye time org bersilat..perghhh dh la pns..aku nk kipas pengantin lg..kipas aku lg..ngan payung lg..dh la berat..haishhh sabo jela..tp xpe..bkn slalu pn..bile lg nk tlg kn..time ni jela dpt tlg..hehe..pape pn aku nk wish


Selamat Pengantin Baru kepada
Norhayati Binti Abidin
&
Nurazam Bin Dzulkifli
moga murah rezeki,pjg umo,kekal hingga akhir hayat..amin~


actualy wedding die smlm tau korg..bkn arini..tp br arini aku nk nge-update blog ni..huhuhu..ok sat g aku upload photo kenduri smlm k..sabaqq..


cantik kn pengantin ni..berseri-seri..;) congrats t..


ni Jannah ngan pengatin..ko bile lg jannah?..huhu

waaa aku bkn men mkn lg..lapa ye..haha..

aku la pengapit pengapit pengantin ni..huhu

np iye tu..nk amek ape tu..zira n iman

Jannah ngan Yati..

waaa comel nye bj biru..huhu..prasan je..ni kt bilik yati..die br lps make up..standby nk trn je..huhu..so,sempat la aku post ngan pengatin..lalala

Time mlm berinai..cute ;))

hahaha..ni la kwn2 aku masa skolah..satu kelas..;))