22 February, 2011

Mood sedang² aja..

Salam Semua..

ok aku xde story act..tp aku nk cite psl diri aku serba sedikit ok.memandang mood aku cm xde perasaan je..so,bia aku tulis ape nk tulis kt entry arini..huhuhu


ok 1st thing kt diri cpat terpengaruh..so,paham² la kan law dh cpat pengaruh ni..org buat aku pn nk buat..tp x obvious la..aku waras lg..bleh pk mane baik mane buruk..tp tula kelemahan aku..ok aku senarai kn tentang diri aku k..heheh..korg jgn gelak lak..eh gelak xpe lg jgn ngutuk..lalala..motifff..tettt hehe

  • aku seorg yg manja sgt..xtau la smenjak aku knl En.Kekasih ni aku jd manja,.dlu x..dlu aku lbih kurang cm laki..kasar..tp skrg aku dh berubah..syukran²..huuu..

  • aku juga seorg yg sensitif..cepat terasa..law ngan kwn² aku x ambil hati sgt..cume dgn En.Kekasih je aku cepat sentap..hmm hope u bersabar dgn i eh syg..love u dy..ngeeee~

  • aku xley kne mara..law sape² mara kompom aku moody tuk beberapa hari..x ksh la sape² pn yg mara aku..x kire kwn,family atau cinta hati..even slh aku pn,aku xley kne mara..so nk wtpe ek? aku pn xtau..mybe kne dgn cara lemah lembut kot..mybe la..tah aku pn x pasti..pelik skit aku ni..hmmm ssh la..hope pangai aku ni aku dpt buang..sbb aku tau mesti org xley trime..i will ok..;)

  • lg ape ek..alaaaaa dh lupe ingatan lah plak...cmne ni korg..damn!!! dush dush dush..hahaha..itu jela yg aku dpt kongsi kn..yg lain² tu bia aku simpan je..lalalala..

cukup la kn aku senarai kn tu..sbb nk ikut kn byk aku nk list kn..tp mls la plak..n xde idea..(reasontly) hahaha..