04 April, 2011

My Blog, My Diari, My Life, My Story, everything for "ME"

Halluuuuuuu semuaaa...Assalamualaikum.. ok permulaan kata aku nk share kt cni tentang blog aku..motif aku ber"blogging" ni hny tuk cite psl diri aku..psl life aku..psl yg kne mengena dgn aku..contoh nya psl En.Kekasih..kaannn..dan lg satu aku ber"blogging juga hny sekadar luah perasaan untuk En.Kekasih..x berdaftar dgn ape tu nama die "nuffnang" (betol ke aku eje..kang kne bahan dn jd point lg..hehe..xksh la..yg penting aku paham kaaannn) sbb ape aku x daftar,sbb aku xnk publish kt sape² pn..kecuali org yg di kenali..dan act khas buat En.Kekasih aku..tuk kami mengingati kisah idop kami selama kami bersama ni..insyALLAH pjg umur murah rezeki ade jodoh kami akn bersatu..amin~ dan kalau pembaca aku perasan la kn aku slalu cite psl diri aku dn En.Kekasih aku..bkn nk bangga kn psl diri dn En.Kekasih..tp mmg motif aku create blog ni tuk diri aku..tu je..btol x? dn aku tau blog ni sama seperti diari sesorg..btol x? even aku skolah smp spm,tp aku bijak guna kan akal tuk berfikir..aku pk logik je psl blog ni.. *blog sebagai diari seseorg individu tuk mencerita kan psl kisah nye. (ok,aku xtau knp aku nk bermadah cenggini lak..haha..act tuk pembaca setia aku..if english aku x bgs mcm kau,xperlu la nk hina..ko manusia,aku manusia..ko pny perasaan,aku pn sebegitu jg..ending mati juga..kan kan..so,igt laH tuhan masing²..cm kami sebagai org islam kami ade ALLAH..die maha adil lg maha mengetahui )