05 April, 2011

Teringin makan BAKSO..

Salam readers... al-kisahh..lps la keinginan aku sekian lama nk makan BAKSO..smlm aku dah mkn..syukur dpt juga aku mkn..hehe..selalu nye tmp yg selalu aku mkn kt Sg. Penchala..situ jela pn yg ada..tmp lain aku xtau la plak..sbb aku mmg jd pelanggan tetap di situ..dulu boleh kata seminggu 3 4 kali aku g mkn..cuma skrg ni cm kurang skit..sbb En.Kekasih x brp nk gemar tmp tu..bese la tmp INDON kan..ramai lelaki INDON dok melepak..then tmp tu lak cm agak sempit..meja share²..act aku pn xske..tu yg aku ske pegi pas abis keje..ptg..xde la laki INDON dok melepak..law pegi mlm kompom penuh tmp tu..aku nk mkn pn xde selera..ngan memekak lg..ngan pasang lagu INDON die kt fon sekuat²nya..ishhh rimas aku...pastu x reti nk blah lak tu dh abis mkn..sabar jela..tp xpe,aku paham tmp die..wtpe nk pertikai kan..bia la dorg kn..ok soriiii..hehe smlm aku p mkn ber3..aku zyra dan yus..wahhh mmg sedapppp..i likeee..hehe..paling power aku la..cili xtau brp kilo aku letak..hahaha..lg pn x plain pn nk mkn ni..sume secara kebetulan..last minit plaining..then ape lg trus gerak la..then bila dh smp Sg. Penchala aku text la En.Kekasih bgtau yg aku nk kt SP (Sg.Penchala) nk mkn bakso dgn yus dan zyra..malang nye msg yg aku sent failed..WTF! benda x diduga berlaku..benda yg xnk berlaku,berlaku jgk..so,aku dgn En.Kekasih cm krisis skit di sbb kn msg aku failed..then aku bleh plak pas sent msg,aku simpan fon dlm bag x tgk² langsung smp la ke rumah..damn it!! mybe khusyuk menikmati BAKSO tu kot..hahaah..skudap btol..tp xpela aku dh explain kt En.Kekasih dan aku dh say sorii..hehe.. (harap En.Kekasih dpt maaf kn aku..)