09 May, 2011

Syukur!! Alhamdulillah

Salam Semuaaaaa...





"Ya ALLAH! terima kasih pada-MU ya ALLAH kerana memberkati doa ku selama ini..KAU telah murah kn rezeki ku..amin amin ya rabbalalaminn.."




arini aku dapat offer moved ke department lain..ist a "LEGAL" department..cite nye cenggini..

u tgh dok borak² dgn zyra sambil ber"fb" fon aku bunyi..tgk screen fon dr HR Manager..OMG! aku pn baca la bismillah sblm angkat. angkat² die suro naik bilik die plak..hadoiiii..cuakkkkk aku...gigil nk naik ats ni..amek masa jgk aku nk naik ats..aku tenang kn diri dlu..pc aku sume aku closed fb blog dn ape² yg x berkenaan..haha..tau tkt..kaaannnn..


after 5minit aku naik..msk je bilik die,die trus ckp "zila dont worry. i mara u. i nk discuss something dgn u." fuhhhh aku pn mcm rse malu pn ade..knp die tego aku cm tu..dh tentu² muka aku pucat kn..hadoiii nmpk sgt byk buat slh..hahaah..klakar²..then kami pn discuss la..yg aku ni ape yg die ckp angguk kn je..masih gigil lg..lastly aku terima tawaran tu. yg pelik nye,aku x tny pn psl salary, anual leave dn yg berkenaan. aku trus keluar..gile kah aku ni? xde perasaan btol..tp xpe,aku dh refer kt ass manager, k.maz. k.maz kata msk blk bilik tu dn tny..tp.....takuttttt..haha..skrg ni aku tggu die intercom aku blk je..time tu aku amek kesempatan nk tny..hehe..


pape pn aku bersyukur sgt²..even aku x brp nk faseh ckp english dr department br ni aku dpt blajar. dn pape yg aku xtau,aku boleh tau nnt..ni sume pengalaman. cuma aku rse mcm blurr la nnt sbb br lg kn..opkos la sume skipping bagai. mcm ayam ngan itik la nnt..haha..klakar²..pape pn aku berani trima tawaran ni even aku x brp pandai sgt. inyALLAH boleh buat dgn sempurna keje² br nnt. hehe..


fyi, start aku tkr department nnt mmg ssh la nk on9..sbb terlalu byk keje..terlalu sibok..hmmm xpela..xde faedah pn aku dok on9 tu..kan kan kan..hehe..rezeki anak².. :)