18 August, 2010

hepi & sedih..

Salam,

smlm buka puasa ddy join our family..aku ngan ddy g bazaar kt kota d'sara..pusing dh 3 kali tp ape pn x beli lg..haha..xtau nk beli ape..lg pn ujan kn..so,x selese sgt nk work arround..dgn payung lg..hadooo..smp belangga dgn org..nk gelak nye ade org prasan kiteorg dh pusing smp 3 kali..malu je..haha..tp aku wt xtau je..wt cm x bersalah..hehe..ddy aku lg la..muka slamber je..then last aku beli air soya dlu..then pusing2 lg..beli roti john..last beli ayam madu..ddy nk mkn ayam madu..pas beli keteorg blk jln jem skit la..x la seteruk cm aku blk keje..smp umh,ngam2 dh azan..trus buka la ape lg..hehe..tp aku siap kn ayam madu tuk ddy aku dlu br aku minum..aku ltak dlm pinggan dn air soya..cian ddy aku die lapa sgt..kiteorg sume berselera mkn even lauk x berapa nk sedap..hehe..sbb dh lapa kn..hantam jela..pas mkn masing2 rilex dlu..hadam kn mknn..after 15minit something aku hidang kn roti john..abis,licinnn..sedap kot..ngan mayonis die berlambak..mmg terbaik la..sambil tu tgk jgn lpe lirik..hehe..mmg best..hepi sgt..ddy pn muka ade senyum..sejuk hti aku tgk senyuman die..huhu..i love u syg..muacccck!

ermmm ;( dlm masa yg sme aku tergerak hti nk tgk fon die..aku tgk la msg..ade num x knl..xtau la sape..aku tgh baca tetiba die rampas..motifff???? aku minta nk baca,die x bg..aku minta lg..still x bg..urmmm aku t'tny2 kt c2!!
knp die rampas aku nk baca? adekah die curang? adekah die x jujur dgn aku? sume nye jd persoalan!! then bile die tny aku,aku iye kn jela sume..aku mls nk ckp byk..cnth nye "law i blk ni u xnk cr i la? aku jwb "yelah!"..mcm2 la die tny..sume aku iye kn..tup2 sentap lak..slh aku ke? aku patut majuk ke die?? x paham kn..then die trus nk blk..aku ikut la die smp ke moto die..aku ade ckp xnk lpak minum dlu ke? die kata penat,x mandi lg..hmmm slalu xde reason pn..aku pelik la..knp die yg majuk?then die trus gerak blk..b4 tu die tny aku xnk salam ke? aku pandang je muka die tanpa berkata ape2..then die tny berulang kali benda yg sme gk aku wt..still pandang muka die..then die trus gerak blk..aku still berdiri kt c2 lg,air mata dh berlinangan dh..x lme tu aku g kt kete start enjin trus bawa dri..aku drive dgn tanpa lesen n i/c menuju ke the curve..x berani nk jln jauh2..aku pusing2 la kt area c2 sambil menangis..meraung aku dlm kete..nanges geram sgt..knp die tggl aku cm tu je..aku masih tercegat dpn die,die pegi cm tu je..then aku benti kt satu tmp ni aku termenung je sambil pluk sweater die yg ade kt kete..emmm lg la aku sedih..aku x dpt pelok die..yg dpt sweater die je..dh la ade bau die kt sweater tu..sedih sgt..hny tuhan je tau..



then x lme tu aku msg die "smp hti u dy...bla,bla,bla.....then x lme die call..fuhhhh lega gile bile tgk kt screen fon die yg call..tp....masa aku jwb call die aku sebak..teresak-esak nangis..sedih sgt gamak nye kot..then die soh aku blk,aku pn blk..dn kami trus bermsg smp aku ngantok..aku syg die sgt..aku igt pas buka nk lpak2 ngan die..borak2..tp keadaan x mengizin kn..aku trime jela ape yg jd..
hurmmm

p/s : jgn terlalu ikut prasaan..t mkn diri sendiri dan menyesal..:)