19 August, 2010

#$@%&* Kebosanan & Kerinduan #$@%&*



hmmm knp arini aku rse boring sgt..xtau nk wtpe..ddy aku bz keje..cian die keje truk2 smp xde masa..ape aku nk merepek ek? xde idea la..bosan tahan gaban ni..hadehh..xpela,smp cni dlu..t aku ade idea aku continue k..hehe..law aku igt la..hikhik



aku amat merindui mu my dear Amirul Haris..dgr la luah kn hti ku syg..i miss u so strong dear..setiap saat aku memikir kn tentang nya..aku terlampa cinta kn die..terlampaw syg sgt..alang kah gembira nya aku bile kau dpt membaca ape yg ade dlm hti ku ini syg..dlm hti ku hny ade nma mu ddy..percaya lah..i love u so much syg..

ddy,mmy syg u sgt..u are only one for me syg..u lah segala-gala nya utk i..bukti kn lah cinta kite syg suatu hari nnt kite akn bersma..i love u damn damn much ddy!
I HAVE NOTHING NOTHING NOTHHHHHHHINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGG IF I DONT HAVEE YOUUUUUUUUUUUUU