26 September, 2010

The End!

Hi blog,



i have a bad story,sad story..i'm ******..i dunno y..point die tido je.cukup.WTH man..be profesional bro! xkn aku tido pn smp nk clash..aku pn x paham lah.!!aku on9,tgh chat ngan ko,ko off..aku tggu jgk..tp still off..aku nk buat ape dow! an wall ko lak ngantok..aku igt ko dh out n tido..aku pn out la..then tgk tv..sbb aku x ngantok lg..xtau kul brp aku terlelap..helO! nk clash pn bg reason yg puas hti la..tah la! bia la. kate trima aku seadanya? tp? whateverrrr!!! x perlu la nk ubah aku jd EX ko dlu. x perlu kot. aku,aku la.die,die la. then,fon ko ade msg dr pompuan mane tah tgh2 mlm igt aku x terasa ke? ok mmg ko dh explain,tp hti aku still tertanya-tanya. knp gurl tu msg die? b4 xde msg. x ke aku pk mesti die keep contact ngan gurl tu? urmm tah la! tah! aku pening. hmm sori la u dh lpskn i. i bebas nk wt ape. sume plain hny tggl plain. janji hny tggl janji. redha dn tawakal.

sbnr nya aku tkt nk bercinta lg sblm aku d dua kn..tp aku redha.. skrg perlu ke aku fobia dgn cinta? ke aku perlu trime ape jua yg berlaku. tp hati aku cm mane? dlu dh penah hanco musnah.lame2 aku akn dpt cancel hati.percaya la. soon. skrg pn aku rse perit dH

aku xtau knp jd cm ni. pelik jgk. tah la. aku dgn die dh byk berubah. tp akhir nya d tggl kn tanpa sbb. pape pn aku harap die hepi dgn keputusan. aku ske tgk die gembira,bahagia..mybe keputusan die ni membuat kn die hepi aku trime.aku xnk die kecewa,merana sbb aku. sbb aku syg kn die lbih dr diri aku. mybe aku xpandai jg pasangan.tp aku rse ok je..ouh x perfect lg cm mane die nk..hmmm ok xpela..xpe.xpe

bile jd cm ni aku sedih bile dgr lagu ni..