27 September, 2010

Suram, Resah, Kesal ;(




Salam,

hmm kt cni je tmp aku luah kn ape aku rse..bile luah kn kt somebody t aku kne blk..ye aku tau aku x perfect..x sebaik yg ko nak..tp..urmm
idop aku makin sunyi,sepi,suram..xtau mana arah aku..xtau ke mane aku harus pergi..aku seharus nya terus kn idop..tp dgn keadaan aku cm ni,ape perlu aku buat??sukar nk lpe kn segala kenangan aku dgn die..mcm2 kenangan aku dgn die..die sebagai cinta pertama aku..dgn die aku tau erti cinta..tp semua nya dh over..hanya tggl kenangan..

tp aku xley trime takdir ape yg berlaku kt aku..aku amat cinta kn die..aku masih syg kn die..knp dgn perasaan aku cm ni dugaan yg dtg sgt perit?? kenapa? kenapa? ape yg aku dh buat dgn pasangan aku smp die dh buang aku dr sebahagian dr idop die? tunjuk kn lah kebenaran nya ya ALLAH! adakah hamba mu ini pernah menyakiti seseorg sebagai mana yg kau telah beri kn kepada ku ini? sedang kn aku x pernah berlaku x baik kepada sesiapa pn! knp dugaan mcm ni yg kau beri kn pada ku sedang kn kau tahu hamba mu ini sgt lemah tuk trima ape yg berlaku.kenapa ya ALLAH! beri kn lah aku ketenangan dn kekuatan tuk tabah hadapi nya! tunjuk kn la aku jalan tuk selesai kn masalah ape yg berlaku! ya ALLAH! aku berdoa kepada mu buka kn lah hati aku tuk trus kn idop..hindari lah aku dr syaitan@iblis supaya aku x terpengaruh dgn bisikn nya dlm keadaan aku begini.aku memohon kepada-MU ya ALLAH!..