18 January, 2011

al-kisah~

Salam semuaa..

kisah nye pada hari ini..saya ingin beritahu kepada pembaca blog saya ini adalah dgn sukacita nya..saya gembiraaa...lalala..ape kebenda la ayt aku ni..haha..iye kn aje la..aku hepi arini even x brp nk hepi..haha..gile sudaa..



ok,aku keje agak bz jgk arini..sbb nk Gong Xi Fa Chai kn..so,byk benda nk kne taip kt kad..btol aku eje tu..lantak la..yg penting ade bunyik..acct dr smlm lg aku menaip ni..skrg br siap..then dh siap aku serah kn kpd yg nk ngepos kn..selesai suda keje aku..keje tu je selesai tau..ade keje lain lg menunggu tu..haha..sabo jela..x urgent xpe,leh wt slow2..

dh siap keje aku layan fb lak..then chat ngan Ismazera Shah.. die kate ade surprise tuk aku..aku ni dh plak jenis x saba nk tau..mmg aku paksa la kn soh die bgtau..huhuh..lme jgk la die nk bgtau..akhir nya br die ckp die nk blanje aku mkn..ngah survey tmp..hadododooo..xmo surprise sgt la eh skudapp..wakaka..

br sat ni aku call En.Kekasih nk habaq la yg aku nk lpak sat g ngan Ismazera Shah.. then die ckp boleh..waaaaaa suke suke suke...dpt permission leh lpak..huhu..thanks syg..love u..nnt my jmp dy k..my ajak Ismazera Shah skali..pape my bgtau ddy k..


korg sume xnk tny ke knp aku tulis full name nme skudapp ni..sbb nye nnt takut org kompius zira mane..sbb aku ni ade dua org kwn nme zira..sorg Ismazera Shah..sorg lg Zyra Hazira..so,kne la mention full name..harap maklum ye kpd pembaca blog aku ni..hehe

itu lah al-kisah nye pada arini..sekian terima kasih..waaaa poyo tol entry aku arini kn..haha..bia la..yg penting aku hepi..;))

motif bunga ni?? haha..sje je..bile la aku nk dpt ros ni..En.Kekasih x bg2 lg ni..aku dok tggu gak..haha..berangan jeh