17 January, 2011

Misteri??



Salam..

arini aku teramat bz..tp sempat lg melayan fb..sbb aku focus wt keje pn x elok..skt mata n pening pale aku..then kejap2 aku melangak kt fb..layan mmber2 yg sewel belaka..huhu..ngan En.Kekasih x brp nk ade mood..xtau np..tp kiteorg ok je..bese la mood cintan cintun ni bkn nye btol..terlalu ikut prasaan..

actualy aku nk share kt cni ape benda tau..psl ade misteri blogwalking..aku xtau tu sape..tp cm aku tau jgk..haishh ape aku ni..tah la..xpe,aku percaya..suatu hari nnt aku akn tahu akhirnya..patut la tergerak hati nk wall kt fb "Biar di marah kerana kejujuran dn kebenaran. Dan jgn di marah kerana ketidakjujuran @ penipuan. ini adalah kerana effect smp mati. sepandai-pandai tupai melompat akhir nya jatuh ke tanah juga.." rupe nye insting tu kuat..haha..xpe2..tuhan ade..kn kn kn..aku rilex je..

1st die chat kt chatbox aku..soh tkr lagu..ckp ngantok la ape la..then aku reply law ngantok pause la..xyh dgr..ade masalah ke? mybe cara aku pn kasar..tp itu lah aku..jgn nk jd hipokrit kot..aku tetap aku..pastu arini aku tgk kt chatbox ade misteri lg..die kate die nyorok di tmp yg terang..lbih kurang cm tu la ayat die..law korg x caya boleh tgk kt chatbox aku..