10 January, 2011

Berkecil Hati ;((

Salam..

Ya ALLAH masalah demi masalah..dugaan demi dugaan..ujian demi ujian..halangan demi halangan..cabaran demi cabaran..itu yg aku kne tempuh sepanjang aku idop..dn aku tau bkn aku sorg je tempuh malah semua org..mybe cuma aku xley trime ape yg berlaku dn aku x kuat..aku lemah..lemah sgt..psl diri sendiri..psl duit..psl family..psl bf..hmmm kecik sgt hati aku..terasa sgt betapa kecik nye hati aku ni..sayuuuu je lulu hati..ape la hikmah nye sume ni ek..

ssh nye aku rse idop aku ni..utang sne sni..kete lg..hmmm..dugaan oh dugaan..keje bagai nk mati tp still x cukup..Ya ALLAH murah kn lah rezeki hamba mu ini..permudah kn lah segala urusan dn elakkan lah dr masalah..aminn..insyALLAH makbul doa ku ini..kpd sesapa yg baca blog aku..doa kn lah aku supaya x serabut kepala aku ni dgn masalah..insyALLAH termakbul doa2 sume..

hmm aku terpaksa hibur kn hati aku kt fb..gelak tawa..borak2..tp realiti nye hny aku dn DIA "ALLAH" je tahu..betapa perit nye idop aku..terseksa nye aku..haishh ssh lah..
aku x minta simpati pembaca blog aku..cume aku minta korg doa kn je..doa kn lah aku supaya elak dr segala masalah..x perlu simpati kt aku..slagi aku sihat aku usaha..keje keje dn keje..