07 January, 2011

Lunch with Bestie

Salam semua pembaca blog aku..

ok..arini lunch time aku mkn kt K.J "Kelana Jaya.." bertiga ajeee..ade la org tu beriya kate dh sampai..tp haprakk..die law cm minachi mmg kencing bersepah-sepah bak kate ayu la..hahaha..jgn mara haa..ok kami bertiga iaitu aku Zyra Hazira & Ismazera..kne tulis full name..sbb dua2 ni sama nama..nk gelak nye bile aku sebut je name tu aku kne pandang muka dgn sape aku nk ckp..law x pandang kang dua2 tu dok pandang aku je..haha..syushah la nme sama ni..lalala

aku nk p lunch tu opkos la kne inform En.Kekasih..aku kn jujur..jujur kerrr..haha..kwajakk..die ok je aku nk p mane yg penting pandai jg diri..ari2 nasihat aku..bagus kn die..hehe..dy,t law ade masa free sama time kite p karoke ok! dh lme x karoke..dn dh lme jgk x tgk movie kn..hmm nk tgk movie..bile?

dh mula merapu aku dh..lbih baik aku stop je kt cni..lg pn aku nk blk dh dr pejabat..waaaa skema tol ayat aku..hahaha..bese la sewel aku dtg kn..ok wa chawwww dlu..ariosamigos aku berambos..

p/s : dy mmy syg u..jgn la bg my berkecil hati..hmmm