06 January, 2011

Study to Blogger

Salam..

actualy no idea nk update blog ni..tp xpela..nasib ade jgk story nk di "share" kn..ek? btol ke peribahasa aku ni..iye kn aje la ek..ok,bebalik pada tajuk..aku blaja serba sedikit psl BERblogging ni..cikgu ziera aja..haha..waaaa dh jd cikgu ni..bagus bagus..ade kemajuan..hahaha..

* aku dah pandai tkr background
* aku dah pandai edit skit blog aku..
* aku tau cm mane nk tkr color blog..
* next studyyy lg~~ hahaha

jd la kn atleast aku dh tau basic cukup la..before blog aku cm hape tah..very simple dn kebudak-budakkan..nasib la ade jolie yg dpt membantu aku..iaitu ziera dan emy..haha..thanks a lot my bestie..;))

lg satu aku nk share kt cni pengalaman mimpi aku smlm..aku mimpi sume org yg aku paling sayang past away ..urmm sedih sgt bile terjaga dr tido..korg boleh rse kn ape aku rse time tu..betapa ter"esak-esak" nye aku..hmmm so sad..;((
mengucap panjang aku..minta jauh kn semua tu even satu hari nnt akn berlaku jgk,tp aku mohon doa pjg kn la umo mereka..insyALLAH..(sori lari dr tajuk...nk share je ape petanda mimpi aku mlm td..tu je)
dn arini jgk aku x brp nk ade mood sgt..selera mkn pn xde..nasib pg td dh mkn nasi lemak..

p/s : law sape2 tau ape petanda nya chat la chatbox aku tu ye..nk tau gak np aku mimpi cm tu;((