10 February, 2011

Ada angin, ada pokok nya~~



Salam Semua..

terasa mood lari jauhhh sgt........hmmm...knp ek? ouh mybe terlalu ikut perasaan..xpe slagi aku leh kawal,aku kawal la..law xley sori la yg dok mengadap aku dgn mood yg x brp nk baik ni..bese la mood bkn kite yg cr..auto pny mari..cm hati manusia gak..rambut sme itam hati lain²..motiffff ayt aku ni? gile kah??

ok knp tajuk entry aku cm tu?? skudapp tol..lu pk la sendiri..hahaha..mls nk la nk publicity..cili api mmg pedas..law x mkn xkn rse pedas nya kn..so,paham² jela ehh..pape pn aku xde musuh dlm dunia ni..sume aku wt bese² je..dn aku xnk ade musuh..harap org kt lua sne termsk En.Kekasih x bermusuh ngan aku..harap sgt..if ade pape yg x memuas kn hati,tny lah @ jmp street kt aku..yg penting xmo jd musuh..xske xpe..xnk kwn pn xpe..xnk cinta pn xpe..aku x ksh..yg penting idop aku bebas dr musuh..br tenang idop..

hmmm knp entry aku cm skudapp je arini..adoiiii...tah aku pn xtau la..mybe ade yg xkne dgn aku kot..sama ada aku x puas hati @ ade org x puas hati..2 je..pape pn xpela..tggu ending~