08 February, 2011

Perlu ke?

Salam readers..

perlu kerr..hahaha..title cannego kn..actualy ade kes ngan En.kekasih..bese la kn dlm bercinta mesti ada pahit manis,gembira sedih..dn mcm² lg..sume ade..kne harungi la dgn tabah dn sabar..haha..pandai aku ckp..padahal aku x cm tu pn..lalalal..lantak la En.Kekasih bleh trima aku seadanya..aku pn sme begitu juga..waaa knp very skema ayt aku..iye kn aje la eh..

act aku nk share kt cni..law kite percaya kn org tu..syg kn org tu..perlu ke die nk tipu @ berahsia ngan kite? perlu ker?? even aku rse di tipu @ di permain kn tp hakikat nya belum pasti lg ape yg aku rse tu 100% btol..ini cume ape yg aku rse..sbb rmai org kate if ape yg kite rse tu kuat mengata kn kite di tipu makna nya benda tu btol..wallahualam la kn..aku pn rse begitu jgk act..tp xpela..even ade bukti tp aku mls nk panjang kn cite..bia laaaaa..aku x minta die akn mendapat balasan,tp ALLAH maha adil lg maha mengetahui..(paham² dah ler ye..)

ok cukup ziela! xmo over ikut perasaan..kawal skit..simpan perasaan tu..nk luah,luah slps solat..insyALLAH ada petunjuk dn tenang hati kau nnt..jgn luah kt sni sume..boleh jd negatif bile rmai baca..cukup ok ziela! hmmmm ok.................................-_-


p/s : sori dy..i love u so much..mmuacckks!