07 February, 2011

Lazy Day..



Salam readers..

puas bercuti even x kemane pn..seminggu cuti,full week aku isi masa dgn berjln²..g sne sni..smp ke mlm br blk..mane x nye..parents blk Kedah..En.Kekasih family holiday..mmg terbia la jwb nye aku ni..hahaha..tp xpe aku pandai jg diri..tu yg penting..sbnr nya x cukup berehat lg bg aku even dh cuti 1week..hahaha..

arini mls gile nk keje..tp paksa gak..sbb keje aku bkn nye ssh pn..msk keje on9..ade keje br buat..xde melangak la kt fb..keje x byk pn..aku bkn nye bahagian account..account mmg bz la jwb nye..aku admin bese je..tu yg rilex sakan..9jam melangak fb je..huhuhu..

actualy En.Kekasih holiday kejap je..sbb die kne keje..then bile die dh blk K.L kiteorg tgk wayang..The Way BAck..huh bosan la cite tu..aku ni dh la kuat tido..cite yg best pn aku boleh tertido ape lg cite bosan tu..tp aku tahan..takut En.Kekasih mara..membazir kate nye..huhuh..so,layan jela..even mata dh tertutup pn..bile perasan En.Kekasih tgk,cpat² aku buka mata..hahaha..wayang lebih kn aku ni..sori syg..ngeee~
smlm tgk movie lg..haishhh semggu 2 kali tgk movie..smlm cite The Green Hornet..ok la..ade part yg klaka..gile xde perasaan green hornet tu..selambe die je...law nk tau cite p la tgk k..lalalala...dlm 5 bintang aku bg 3 jela..skrg aku tggu movie The Mechanic..terbaik...

ok,kesimpulan nya aku bosan dn mls keje arini.. aku xtau nk write ape kt entry aku arini..tu yg merepek tah hape² tah..so,kpd pembasa aku sori la eh law agak pening baca entry aku arini..pape pn iye kn ajelaaa..hahaha..